بطور خلاصه برای برگزاری جلسه آنلاین شخصی خودم چه کارهایی باید انجام بدهم؟
در سادهترین حالت باید مراحل زیر را دنبال کنید:
- در سامانه عضو شوید.
از منوی سمت راست از بخش گروههای من با کلیک بر روی «ایجاد گروه» یک گروه با عنوان و موضوع مورد نظرتان بسازید. - مخاطبین خود را با ارائه لینک عضویت در گروه که در مراحل ایجاد گروه یا در تب دعوت از دیگران گروه مربوطه بعد از ایجاد آن وجود دارد به آن گروه دعوت کنید.
- با توجه به بازه زمانی مورد نیاز و حداکثر تعداد کاربر همزمانتان در جلسه آنلاین، یک بسته مناسب از طریق دکمه «خرید بسته» در منوی سمت راست یا صفحه تعرفهها تهیه کنید.
- زمان تشکیل جلسه را به کاربران گروه اطلاعرسانی کنید و در آن زمان با زدن دکمه «ورود به جلسه آنلاین» از قسمت بالای صفحه گروه جلسهتان را شروع کنید.